El passat 13 de març varem organitzar la 15a ruta tramuntana. El punt de trobada va ser El restaurant Mas Ullastre. Que us hem de dir de l’esmorzar que ens varen preparar la família Calvo! Complert com sempre, crec que ningú es va quedar amb gana.

En aquesta trobada hi havia inscrites 43 motos entre les que cal destacar a part de les ja habituals BMW, Montesa, Bultaco, Ossa, Vespa, Lambretta, la Triump de Santi Oriol, la NSU Max de Miquel Costa i Margarida Llorà i la Moto Guzzi V65 de Miquel Reyes, i un total de 65 participants a esmorzar, tot i que 5 d’ells no ho varen poder fer per diferents causes. Després de formalitzar les inscripcions, i com sempre A les 10 en punt del matí es va prendre la sortida cap a Cantallops i la Jonquera i després de travessar aquesta població ens varem dirigir cap a La Vajol i agafant la carretera de les mines cap a Maçanet de Cabrenys, varem fer agrupament, parada i foto al mirador situat a la sortida mateix de la Vajol per contemplar les boniques vistes cap de l’Empordà.

Tot seguit, ens dirigim per la GI-503 cap a Darnius, Boadella d’Empordà i Sant Llorenç de la Muga.En aquest bonic poble, amb poc més 230 habitants, fem una parada d’una hora aproximadament. El seu recinte emmurallat d'època medieval destaca pel seu bon estat de conservació, així com la majoria de les cases del casc antic. Passejant pel centre de Sant Llorenç varem poder veure racons molt agradables que formen part de la història del poble. La muralla configurada per les mateixes cases, els tres portals d'accés, diferents torres circulars o de base quadrada ubicades al mig de la muralla, l'església parroquial de Sant Llorenç o el canal de rec que travessa el casc antic pel nord de la muralla on s'hi conserven rentadors públics i també alguns de privats.Amb la Torre Laurentii convertida en Hotel i amb una sínia de més de cinc metres de diàmetre, és un monument nostàlgic a l'aigua, instal·lada al Parc d'en Pep. És una reproducció fidel de la sínia original que va deixar de funcionar fa setanta anys i que permetrà regenerar 60.000 litres d'aigua de la Muga. En un futur es preveu que pugui servir per generar corrent elèctric.

Finalitzada la visita al poble, tornem a engegar les màquines i ens dirigim cap a Terrades, Llers, Els Hostalets i travessant l’antiga carretera de França que surt de Figueres, ens dirigim capa Cabanes,  Masarac i tornada a Ullastre per completar la jornada amb el dinar al que varen participar 57 socis i simpatitzants.

Aquesta vegada el que pateix un ensurt similar al ocorregut en la trobada  del mes de febrer a Josep Ma Crosas, és el soci Francisco Carreras. La seva Bultaco Metralla torna a tenir el mateix problema que fa un parell d'anys en que l'eix del darrera de la moto se li va afluixar i això va fer que la roda quedés clavada emportant-se un bon ensurt. Per sort no va patir cap caiguda i va poder acabar la trobada.