Comencem bé l’any!!
El dissabte 16 de gener, al migdia, els membres de junta varem anar al Siloc a portar les pancartes i altre material per a la trobada del diumenge. La tramuntana era d’aquelles que tallen el cutis i tots els comentaris feien referència al temps: “Com demà tinguem aquest vent, estem arreglats!”
Per sort a mitja nit, el vent s’aturà! Això si, les temperatures baixen en picat i el termòmetre l’endemà a primera hora del matí marcava -6ºC.
En total estava prevista la participació de 81 persones per esmorzar i 47 a dinar, però per diferents problemes acabem essent 79 a l’hora d’esmorzar, dels quals 66 son socis i 18 dels participants, encara no ho son, però estem segurs que algun d’ells no tardarà a fer-se’n. 
A mesura que van arribant els participants, tots comenten el mateix; Brrrrrrr quin fred! Els que han vingut en moto, abans de complimentar la inscripció, tenen problemes i s’han d’escalfar les mans per fer la signatura i els que han vingut en cotxe de seguida busquen refugi a l’interior del restaurant.
L’últim soci de l’associació, el 860, Johan Van Zwienen participa per primera vegada amb la seva BMW R50 amb sidecar tot orgullós ja que ha tardat 2 anys en obtenir la documentació de matrícula històrica. Joan Casademont condueix la seva impecable BMW R50 amb metralleta inclosa. Hi participen també dos motos amb sidecar més de la marca BMW R50 la de Joan Miquel Serna, que només de sortir ja perd benzina a raig i no pot ni sortir a fer la ruta i la de Lluís Codina. Comptem també amb la Nimbus de quatre cilindres en línia de Jesús Solà amb la seva bota de vi i la seva inseparable mascota KiiiKuuu. A més també hi participa un Montesa Impala molt original pilotada per Antoni Martinez que porta de copilot al mateix Shrek, així com la incombustible Sanglas amb sidecar de Joan Bassas amb Josep Roman de copilot. No podia faltar a la cita dels sidecars en Joan Renom que en un moment del recorregut va tenir un petit problema amb el cable de l’accelerador de la seva Vespa i una mica més s’enfila sota les voltes de la plaça del vi.
La resta de motos participants varen quedar repartides de la següent manera: 12 BMW, 5 Vespa, 4 Montesa, 3 Sanglas, 2 Bultaco, 4 Ossa, 3 Triumph, 2 Guzzi i altres motos fins arribar a 55 unitats en total.
Quin goig que feien els sidecars tots exposats davant la façana del Siloc i totes les motos al pàrquing de baix!
El temps, ja ho hem dit al començar. Molt fred a primera hora del matí, però en acabar l’esmorzar, carai quin canvi! Com que ja ha sortit el Sol, i lluirà durant tot el matí ens permet fer el recorregut sense passar fred.
Iniciem la marxa a un quart de deu del matí amb l’acompanyament de quatre agents de la Policia Municipal de Girona que han arribat amb prou temps com perquè siguin convidats a entrar al menjador i refer-se una mica del fred amb el bon esmorzar que ens han preparat l’Ivan i la Clàudia on no ha faltat de res (amanides, embotits, botifarra, xuia, mongetes i de postres galetes per acompanyar el cafè) renoi quin esmorzar!
Al capdavant, tots els sidecars i darrere la resta de motos i tancant la comitiva hi va el vehicle d’assistència conduit per Paco Cruz, un parell de vehicles dels acompanyants i el cotxe del sergent de la Policia Municipal.
Ens dirigim cap a la Plaça del vi on fem una breu parada per fer la primera de les fotos amb els sidecars davant la façana de l’ajuntament i tot seguit sense parar les motos enfilem pel carrer Ciutadans, Cort Reial, Ballesteries, Plaça  Sant Feliu, Jaume I, carrer Barcelona fins a Fornells. Arribats a aquest punt és on fem la segona parada per fotografiar els sidecars i motos davant la màquina de tren i lliurar un obsequi als representants de l’ajuntament. Aquesta imatge la anirem repetint a totes les estacions on tenia parada l’antic Carrilet de Sant Feliu de Guíxols; Quart, Cassà de la Selva, Llagostera, Santa Cristina d’Aro fins arribar al Tinglado de  Sant Feliu de Guíxols. D’allà només amb el temps per prendre un parell de fotos ens dirigim, escortats per el agents municipals, cap al passeig ... per aparcar les motos i anar a l’ajuntament on els representants de l'ajuntamen lliuren un obsequi als participants amb sidecar i tot seguit ens ofereixen un piscolabis.
En acabar, fem el camí de tornada cap a Girona tirant pel dret sense parar enlloc fins arribar al Siloc per acabar la jornada amb un dinar de germanor, d’aquells que recordes durant molt temps.